Bruxelles - France - Reisverslag uit Brandeneuf, Frankrijk van MARTi & MiLES @VENTURE! - WaarBenJij.nu Bruxelles - France - Reisverslag uit Brandeneuf, Frankrijk van MARTi & MiLES @VENTURE! - WaarBenJij.nu

Bruxelles - France

Blijf op de hoogte en volg MARTi & MiLES

11 Augustus 2014 | Frankrijk, Brandeneuf

Hier weer een update maar dit keer vanuit 'Grand Fougeray' Bretagne.

Er is inmiddels alweer super veel gebeurd, dus probeer ik verder te gaan waar ik gebleven was.

Brussel:
We hadden een overnachting geregeld en de volgende ochtend moesten we weer op tijd vertrekken. We liepen een groot park in dat overliep in een groot bos. Met onze bepakking op de rug liepen we door het prachtige park. We hebben even op een bankje gezeten bij het water om uit te doktoren waar we ongeveer naar toe zouden gaan. We besloten het bos in te lopen en gewoon zuidwaarts te gaan. Bij de oversteek stonden een jongen en een meisje met een bekertje te bedelen om geld. Er liep een weg langs waar auto's moesten stoppen voor de stoplichten en daar zagen deze kinderen hun kans. In eerste instantie liepen wij de twee kinderen voorbij. Een paar seconden later bedacht ik me dat ik ze toch wat wilde geven. Immers delen = helen.. Eigenlijk wilde ik vooral met ze praten en hoopte ik ze wat mee te kunnen geven op een andere manier. Misschien wel een dikke knuffel en liefde. Het meisje sprak helaas geen Engels en Frans dus we hielden het bij wat kleingeld en een liefdevolle blik. Daarna trokken we het bos in. Het was heeerlijk om daar te lopen in alle rust en in de prachtige natuur. Af en toe stopten we even om ons lijf even rust te geven en de backpacks even af te gooien...
Daarna liepen we weer met frisse zin verder. Na behoorlijk wat kilometers te hebben afgelopen kwamen we in Waterloo aan. We hadden honger en waren redelijk moe, na inmiddels 7 uur onderweg te zijn geweest. Het was geloof ik op een zondag en bijna alle winkels waren dicht. De moed zakte een klein beetje in de schoenen, maar als je honger hebt wil je wel lopen! Dus besloten we door te zetten. Na een tijdje vonden we een supermarkt die nog open was!! Woehoee, wat was dat een fijn gevoel. Eten en vooral drinken!
Nadat we de supermarkt hadden aangedaan liepen we verder en kwamen we bij een gratis festivalletje aan. Hier konden we even bijkomen en hebben we genoten van heerlijke patattekus. Het werd al later op de avond en we moesten nog een slaapplek regelen, zodoende besloten we een plekje op te zoeken in het bos. Na een tijdje te hebben gelopen zagen we een prachtig plekje tussen de bomen om onze tent op te zetten. Het is een echte aanrader om in de stilte midden in de natuur te overnachten en gewekt te worden door de zingende vogeltjes, de zoemende beestjes en de prachtige ochtend zon!

MARTi & MiLES

Packinglist: 2 Backpacks 2 Soulmates 1 Tent 1 Love @VENTURE! Finally the time has come to break free from modern society and walk into the wild! New experinces, places and people, nature and culture and back to basic before we get back and settle again. Hopefully with a lot of creative ideas and energy to do it totally different around here... But first our journey! From the Netherlands through Belgium, France, Spain and maybe Portugal to the Caribbean, into Morroco and all of North Africa to travel around the Mediterranean Sea back into Europe. At least, if this is the way the universe wants us to go. Allthough we have a few hotspots we'd like to experience, the way may lead for itselves. Same goes for the timespan. 4 months or 2 year. Who will say? God will! And we are God, so... ;) We will be travelling low budget and spending minimal. Primarily on foods and drinks. When cashies is running very low we'll ofcourse search for (and find) a job for several days or weeks. But when you'd like to support us with a small donation, that ofcourse would also be very very very welcome and super sweet and generous and totally the bombaaaaa our brotha or sistaaaa ! Haha ^_^ NL79 TRIO 078476513 We'll see eachother when we'll see eachother our friends, but you can hear from us by following us here (facebook gets a link). BiG UPs & hUGs <3 M&M Our place Love will be received wherever on our path when we travel in peace and share our heart May the sun be gentle and the moon be bright may we be humble and shine our light May heaven show his guidance while earth shows her grace when home is all around us the road will be our place